Základní informace
Doporučujeme, abyste nás před odesláním zpět kontaktovali a informovali nás o záměru zásilku odeslat.
Vrácené zboží pečlivě zabalte, vložte do krabice společně s vyplněným a podepsaným formulářem vrácení. Zvolte způsob vrácení: Zásilkovna (nejlevnější způsob). Finance budou vráceny v termínu 3-5 pracovních dní od okamžiku zkontrolování Vámi zaslané zásilky. Ve výjimečných situacích se tato doba může prodloužit na max. 14 dní.
Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který podnikatel nabízí, vrátí podnikatel spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží: doprava po ČR - 109 Kč, ze Slovenska - 129 Kč.
Důležité
1. Použijete-li krabici, ve které Vám byla objednávka doručena, prosím odstraňte starou etiketu s adresními údaji. Na etiketě vyplňte čitelně Vaši adresu jako odesílatele a zásilku pošlete.
Pro odeslání zásilky Českou Poštou zašlete zboží na adresu:
Modely aut s.r.o.
Kollarova, 10A
Praha, 18600.
Pro odeslání zásilky Zasilkovnou zašlete zboží na adresu:
Thámova 11/13
Praha, 18000
1 MINUTE.
ID 12309.
Napište nám o zásilce, vytvoříme reklamačního asistenta.
Štítek stačí vytisknout, nalepit na krabičku a odnést na kteroukoli pobočku Zasilkovny.
3. Mějte prosím na paměti, že nepřijímáme zásilky na dobírku.
4. Finanční částka Vám bude vrácená bankovním převodem na číslo účtu uvedené na formuláři.
5. V případě kladně vyřízené reklamace náklady za poštovné Vám proplatíme.
6. Zboží musí být kupujícím zabaleno takovým způsobem, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození na cestě zpět k prodávajícímu (jinak kupující se vystavuje riziku, že bude odpovídat za snížení hodnoty zboží).
Pokud Vám zboží dorazilo poškozené prosíme opatřit ho pro přepravu zpět od kupujícího k prodávajícímu, aby se předešlo dalšímu poškození modelu během přepravy.
Nejčastější Vaše dotazy
Kdy a jak se vrací prostředky za vrácené zboží?
Finanční prostředky vracíme v termínu do 14 dní od doručení zboží na adresu bankovním převodem na číslo účtu uvedené na formuláři.
Obržel/a jsem poškozené zboží. Co teď?
Pokud jste obdrželi zboží, které má výrobní vady, bylo poškozeno při transportu, nesouhlasí měřítko, model, barva nebo nesouhlasí s Vaší objednávkou, odešlete nepoužité zboží zpět do 14 dní. Poprosíme Vás o kontakt e-mailem: automodels@seznam.cz
Reklamace vyřizujeme pouze e-mailem na adresu automodels@seznam.cz
Reklamační formulář stáhnete kliknutím zde